Advertisement

נתניהו צוחק / גל הירש מצטרף לליכוד נתניהו צוחק על ליברמן יחסל את המדוזות רדיו קול ×—×™ : נתניהו צוחק בקול רם.רק אחרי הבחירות שיצטרכו להחליט על מי ממליצים ומי מוביל תתחיל החגיגה.

נתניהו צוחק / ×'ל ×"ירש מצטרף לליכו×" נתני×"ו צוחק על לי×'רמן יחסל את ×"מ×"וזות ר×"יו קול ×—×™ : נתניהו צוחק בקול רם.רק אחרי הבחירות שיצטרכו להחליט על מי ממליצים ומי מוביל תתחיל החגיגה.. צוחק השוק, הים, הפעמון של בית הספר, אז למה גם אנחנו לא נלמד לצחוק? ~ לאה נאור. ראש הממשלה בנימין נתניהו קרא אמש (שני) לציבור החרדי לצאת ולהתחסן ולשמור על כללי הזהירות בסגר. השופט מתערב שוב, ומבקש להימנע מהתבטאויות בנוסח זה. לשכת ראש הממשלה פרסמה היום וידאו קצר שבו נראה נתניהו כשהוא מגיב על איכות צילום התמונות באינסטגרם שלו. ''נתניהו אוחז את המדינה בציפורניו'' באמת אידיוט?

איך היא תתמודד עם מה שהוריש לה נתניהו? חוף הגן הלאומי בית ינאי(צילום: רועי נחמני רשות הטבע והגנים). ארי הרו (ראש לשכתו של נתניהו דאז וכיום עד מדינה נגדו): ריבלין מתח ביקורת על התנהלות ממשלת נתניהו, אין לי לתאר אלא את אשר רואות עיניי, במה שנראה כניסיון מתמשך להחליש את שומרי הסף של הדמוקרטיה הישראלית.

×
×"איש×" שעוק×'ת אחר כל תנוע×" של נתני×"ו ראש ×"ממשל×" נרא×" כועס וכ×'וי זמן ישראל from lookaside.fbsbx.com
לשכת ראש הממשלה פרסמה היום וידאו קצר שבו נראה נתניהו כשהוא מגיב על איכות צילום התמונות באינסטגרם שלו. אחרי קריסת מתווה הגירוש, נתניהו ואנשיו ניהלו במשך חודשים סדרת פגישות חשאיות עם פעילי השכונות בניסיון למצוא פתרון חלופי. .בנימין נתניהו ראש הממשלה מאחל שנה טובה ברכה ל ראש השנה 2018 pm netanyahu's remarks at weekly cabinet meeting אחרי משבר פוליטי שנמשך שנה וחצי והוביל לשלוש מערכות בחירות, התוצאה ברורה, מובהקת ולא משתמעת לשתי פנים: ''נתניהו אוחז את המדינה בציפורניו'' באמת אידיוט? רועי נחמני רשות הטבע והגנים). היום האבוד ביותר הוא זה שבו אין אנו צוחקים. ~ ניקולא שאמפור. בשלב זה אומר נתניהו לשופט שהוא חושש לצאת מהאולם כי אנשי החולצות החומות של בנימין מחכים בחוץ.

''נתניהו אוחז את המדינה בציפורניו'' באמת אידיוט?

אז אמרתי שאגיע לבית של נתניהו בקיסריה. ראש הממשלה הוסיף כי מערכת החינוך לא תוכל לחזור לפעילות לפני. אחרי משבר פוליטי שנמשך שנה וחצי והוביל לשלוש מערכות בחירות, התוצאה ברורה, מובהקת ולא משתמעת לשתי פנים: לשכת ראש הממשלה פרסמה היום וידאו קצר שבו נראה נתניהו כשהוא מגיב על איכות צילום התמונות באינסטגרם שלו. הבורסה בתל אביב, וול סטריט ושוקי עולם, ביטוח ופיננסים, היי טק, צרכנות, משפט, ספורט, סביבה ועוד. נתניהו צוחק ממך יא אהבל. .בנימין נתניהו ראש הממשלה מאחל שנה טובה ברכה ל ראש השנה 2018 pm netanyahu's remarks at weekly cabinet meeting נתניהו שם כי הוא נבחר, לא בזכותך ולא בזכות אף סחבה אחרת. בשלב זה אומר נתניהו לשופט שהוא חושש לצאת מהאולם כי אנשי החולצות החומות של בנימין מחכים בחוץ. היום האבוד ביותר הוא זה שבו אין אנו צוחקים. ~ ניקולא שאמפור. אחרי משבר פוליטי שנמשך שנה וחצי והוביל לשלוש מערכות בחירות, התוצאה ברורה, מובהקת ולא משתמעת לשתי פנים: מידע עסקי ופיננסי מעודכן במגוון נושאים: אחרי משבר פוליטי שנמשך שנה וחצי והוביל לשלוש מערכות בחירות, התוצאה ברורה, מובהקת ולא משתמעת לשתי פנים:

כן, גיליתי שהוא חלאת המין האנושי. חוף הגן הלאומי בית ינאי(צילום: טוב, מה יכולתי להמשיך בממשלה הזאת… מערכת בחירות שיש לה רק תכלית אחת… מה עוד חוץ מעבדך נתניהו: אייכלר נגד סמוטריץ' נתניהו הזיק לגוש, סמוטריץ' סיקריק היום, 08:24 מועצת גדולי התורה נגד ימינה אתמול אריה דרעי שוקל לפרוש מהכנסת אתמול אגודת ישראל לחרדים: אחרי משבר פוליטי שנמשך שנה וחצי והוביל לשלוש מערכות בחירות, התוצאה ברורה, מובהקת ולא משתמעת לשתי פנים:

סקירת עיתונות ×'ישראל ×
סקירת עיתונות ×'ישראל ×"יום מכריזים על ניצחון מול ×"טרור ×"עין ×"ש×'יעית from cdn.the7eye.org.il
ארי הרו (ראש לשכתו של נתניהו דאז וכיום עד מדינה נגדו): נתניהו ירצה שבן גביר יהיה חסר השפעה. נתניהו צוחק בקול רם.רק אחרי הבחירות שיצטרכו להחליט על מי ממליצים ומי מוביל תתחיל החגיגה. נתניהו, מזכלית הסתדרות המורים יפה בן דוד והתקשורת. בארגון הטרור חמאס פרסמו סרטון תעמולה פרודי חדש שמבקר את ממשלת נתניהו וצוחק על תושבי עוטף עזה שנאלצים להתמודד עם ירי רקטות ושיגור בלוני נפץ: אייכלר נגד סמוטריץ' נתניהו הזיק לגוש, סמוטריץ' סיקריק היום, 08:24 מועצת גדולי התורה נגד ימינה אתמול אריה דרעי שוקל לפרוש מהכנסת אתמול אגודת ישראל לחרדים: דני דנון הוא לא מסוגל, הוא משחק. איך היא תתמודד עם מה שהוריש לה נתניהו?

דני דנון הוא לא מסוגל, הוא משחק.

כיהן כפרופסור באוניברסיטת קורנל ופרופסור עמית באקדמיה למחקר יהודי. עלינו יורים בלונים, כל לילה פיגועים. טוב, מה יכולתי להמשיך בממשלה הזאת… מערכת בחירות שיש לה רק תכלית אחת… מה עוד חוץ מעבדך נתניהו: .בנימין נתניהו ראש הממשלה מאחל שנה טובה ברכה ל ראש השנה 2018 pm netanyahu's remarks at weekly cabinet meeting חוף הגן הלאומי בית ינאי(צילום: לשיטתו, נתניהו צוחק עלינו בפנים. לשכת ראש הממשלה פרסמה היום וידאו קצר שבו נראה נתניהו כשהוא מגיב על איכות צילום התמונות באינסטגרם שלו. בשלב זה אומר נתניהו לשופט שהוא חושש לצאת מהאולם כי אנשי החולצות החומות של בנימין מחכים בחוץ. אז אמרתי שאגיע לבית של נתניהו בקיסריה. Ron notkin בשתי דקות על אחריות בפינת זה מעצבן מתוך פרלמנט צהריים עם moran azulay. כן, גיליתי שהוא חלאת המין האנושי. מאיפה תקחו מליוני שח הלוואות? ראש הממשלה הוסיף כי מערכת החינוך לא תוכל לחזור לפעילות לפני.

''נתניהו אוחז את המדינה בציפורניו'' באמת אידיוט? Ron notkin בשתי דקות על אחריות בפינת זה מעצבן מתוך פרלמנט צהריים עם moran azulay. דורש להשיב במהרה את השבויים מעזה. אז אמרתי שאגיע לבית של נתניהו בקיסריה. ארי הרו (ראש לשכתו של נתניהו דאז וכיום עד מדינה נגדו):

ר×
ר×" מ נתני×"ו ל ישראל ×"יום אק×"ם מנ×"×™×'ות ×—×"ש×" ×'ליכו×" ישראל ×"יום from www.israelhayom.co.il
דני דנון הוא לא מסוגל, הוא משחק. נתניהו ירצה שבן גביר יהיה חסר השפעה. .בנימין נתניהו ראש הממשלה מאחל שנה טובה ברכה ל ראש השנה 2018 pm netanyahu's remarks at weekly cabinet meeting נתניהו שם כי הוא נבחר, לא בזכותך ולא בזכות אף סחבה אחרת. לשכת ראש הממשלה פרסמה היום וידאו קצר שבו נראה נתניהו כשהוא מגיב על איכות צילום התמונות באינסטגרם שלו. אני מודאג כי אני רואה אחרי אתמול את נתניהו צוחק אחרון עם 35 מנדטים וללא בית יהודי מבפנים. רצוי להרגיל עצמנו לצחוק צחוק לא רצוני. אייכלר נגד סמוטריץ' נתניהו הזיק לגוש, סמוטריץ' סיקריק היום, 08:24 מועצת גדולי התורה נגד ימינה אתמול אריה דרעי שוקל לפרוש מהכנסת אתמול אגודת ישראל לחרדים:

השופט מתערב שוב, ומבקש להימנע מהתבטאויות בנוסח זה.

בחודש האחרון נעשו בצבע שיערו של נתניהו שינויים תכופים. ארי הרו (ראש לשכתו של נתניהו דאז וכיום עד מדינה נגדו): נתניהו צוחק ממך יא אהבל. Ron notkin בשתי דקות על אחריות בפינת זה מעצבן מתוך פרלמנט צהריים עם moran azulay. יאיר נתניהו צוחק על הצביעות בשמאל: אז אמרתי שאגיע לבית של נתניהו בקיסריה. לשיטתו, נתניהו צוחק עלינו בפנים. בארגון הטרור חמאס פרסמו סרטון תעמולה פרודי חדש שמבקר את ממשלת נתניהו וצוחק על תושבי עוטף עזה שנאלצים להתמודד עם ירי רקטות ושיגור בלוני נפץ: ראש הממשלה בנימין נתניהו קרא אמש (שני) לציבור החרדי לצאת ולהתחסן ולשמור על כללי הזהירות בסגר. רהמ צוחק על הצילום באינסטגרם בסרטון חדש. דני דנון הוא לא מסוגל, הוא משחק. היום האבוד ביותר הוא זה שבו אין אנו צוחקים. ~ ניקולא שאמפור. השופט מתערב שוב, ומבקש להימנע מהתבטאויות בנוסח זה.

עלינו יורים בלונים, כל לילה פיגועים נתניהו. טוב, מה יכולתי להמשיך בממשלה הזאת… מערכת בחירות שיש לה רק תכלית אחת… מה עוד חוץ מעבדך נתניהו:

Posting Komentar

0 Komentar